2012. augusztus 9., csütörtök

Csak én

Sziasztok
Hogy ki is vagyok én? Az nem is annyira számít, én csak egy átlagos 16 éves lány vagyok. De amit csak nagyon kevesen tudnak, hogy nem is vagyok annyira átlagos. A legtöbb ember azt hiszi, hogy csak egy kis szürke egér vagyok a sarokban, akit senki nem vesz észre. És ez így is van. Félek az emberektől, mivel nem értem meg őket. Vagy engem nem értenek meg? Esetleg túl érthetetlen vagyok? Csak szerintem furcsa ez a világ? Talán, de én ilyen vagyok. Hogy igazán megértsétek mire gondolok, tartsatok velem.
Egyenlőre legyen elég ennyi, egy kis titokzatosság soha nem árt. Vagy talán tudni akarjátok mit is akarok? Ez egy nagyon jó kérdés, mert még én magam sem tudom. De ha szerencsém van, a ti segítségetekkel ez is hamar kiderül. De még nem most.

Szép álmokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése