2012. szeptember 6., csütörtök

Slenderman, ahogy még sokan nem ismerik

Sziasztok!
Kaptam néhány kérdést egyik témával kapcsolatban, ami nagy érdeklődésnek örvend. Azonban A Slenderman cikkemet nem egészítem ki, mert a lényeges dolgokat úgy érzem leírtam. Legfeljebb amit kihagytam, hogy mivel azóta én is játszottam vele, megtudtam, hogy a játékbeli lány neve Erika és egy kis ráfizetéssel lehet letölteni egy folytatást, amiben nappal játszódik a történet. De most egy kicsit más oldalról mutatnám be a dolgokat, és ez lenne az úgy nevezett "Slender család".
Splendor man
A Slender man „család” tagja. Azért tettem idéző jelbe, mert mindenhol másként szerepel. Van, ahol a testvérének említik, van ahol az apjának és van ahol, csak egyszerűen egymás ellentétének. Ugyanis Splendor man a szöges ellentéte, mind megjelenésben, mind céljában. Ugyanis, amíg a Slender man gyerekeket rabol és öl meg, addig Splendor man épp, hogy vidámságot hoz a gyerekek életébe. Ugyan úgy, nagyin magas, de neki van egy „smiley” jellegű arca. Megjelenésben fekete öltönyt hord, amin színes körök vannak felvarrva, emellett vörös csokornyakkendőt és fehér inget visel, mellette egy cilindert is. Egyes feltevések azonban teljesen ellent mondanak ennek, miszerint Splendor man csak a vidámsággal akarja elcsalni a gyerekeket, hogy ne gyanakodjon senki, hogy végezni akar velük. De jobban belegondolva, előbb akarna bárki találkozni vele, mint testvérével.
Enderman
Magyarosan a Bevégző, egy szörny, ami a Minecraft nevű, elhíresült játékban szerepel. A bevégző 3 méter magas, hosszú lábai és karjai vanank és fekete teste. Slender man alapján találták ki, így hozzá is vezethető vissza. Sajnos a játékban nem vagyok túl jártas, ezért ennél többet nem tudok mondani, sajnálom, de ígérem utána nézek, és ha lesz rá igény, írok a játékról is egy ismertetőt.



Trenderman
Ez már inkább egy rajongói túlzás, de valamennyire mégis kapcsolódik  ide. A Trenderman a kirakatban lévő férfi bábu, aminek ugyan úgy nincs arca. Megjelenésében mindig a legújabb divatot követi,és a rajongók felruházták olyan jelzőkkel, mint például mindenkit divatosabbá akar tenni, bármennyire is nem akarja az illető. Mindent megtesz, hogy az ő ruháit viseljék. Kissé rajongói túlkapásnak tűnhet, de eléggé elterjedt mostanában ez is. Végülis senki sem szabad megkövezni, amiért hisz valamiben, amiben más talán nem.
Mostanra ennyi lenne, remélem ez a cikk is elnyerte a többség tetszését, nem tudom mikor lesz időm legközelebb feltenni, de szerintem csak szombat este az anime ismertetőt fogom megírni. Addig is mindenki kívánok további szép napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése