2012. szeptember 1., szombat

Az éjszaka varázsa

Szép estét mindenkinek!
Nem terveztem mára még egy bejegyzést, de a természet szépsége miatt megteszem. Az ablakon nézte kifelé, amikor megláttam a holdat, de most nem a szokásos sárga fénye van, hanem egészen más, vörös színe van. Ma este vörös hold van. Ez a jelenség akkor fordul elő, amikor a holdkelte és a naplemente körülbelül egy időben zajlik le. A vörös szín is csak percekig látszódik, épp csak a horizont felett kevéssel, a magasabbra emelkedett hold már csak hétköznapi színt mutat. Viszont én már majdnem fél órája nézem és még mindig vörös. Igen, szeretem nézni a holdat, olyan megnyugtató. Nem szeretem annyira a nappalt én inkább rajongok az éjszakáért. Lehet, sokan félnek a sötétségtől meg mindentől, ami az éjszakához kapcsolódik és őszintén megvallva, én is félek. De még így is szeretem a sötét éjszakákat.
Az éjszaka tele van csodaszép titkokkal és varázslatokkal. Nem kell feltétlenül hinni az ilyen dolgokban, elég csak nyitott szemmel járni, néha a varázslat szemmel látható. Végül is csodálatos látvány lehet messze a város fényeitől egy mezőn heverészni és nézni a csillagos eget. Igaz, ha felhők takarják ebből nem látni semmit, de az éjszaka így is varázslatos. A bokrokból felröppenő szentjánosbogarak fénye, az éjjeli állatok halk neszei, és a hűvös simogató levegő. Nincs is szebb ennél, ilyen környezetben lehet a legjobban megnyugodni. Aki teheti menjen ki és nézzen körbe. Kitudja, ha jól figyel egy varázslat szemtanúja is lehet. Törj ki a szürke, megszokott világból és lépj át egy saját álomvilágba. Hisz nem véletlenül jönnek éjszaka a legszebb álmok. A sötétség és a csend szépsége hozza elő a varázslatot, neked csak türelmesen kell figyelni és ha hiszel benne, te is megláthatod.

A cseresznyefák édes illata hozzon nektek szép álmokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése