2012. szeptember 11., kedd

Miért?

Sziasztok
Ezúttal egy olyan cikkel jelentkezek, ami szinte mindenkit érint és ez nem más, mint az élet kérdése. Pontosabban egy kérdés. Miért? Ez az a kérdés, amit mindenki feltesz. Miért nem szeret? Miért nem vagyok neki elég jó? Miért nem vagyok olyan jó? Miért vagyok olyan más? Miért érzem egyedül magam a barátaim között? Miért élek én? Ugye, hogy mindenki feltesz magának egy kérdést, és szinte mindig a miért szóval kezdi. Sajnos erre a válasz egyszerű és mégis elfogadhatatlan. Mert ez a valóság! Nincs mit tenni, a valóság kegyetlen. Senki sem lehet soha elég jó, senki sem tud teljes mértékben elégedett lenni magával, mindenki helyez maga elé valakit. És ha ez nem is lenne elég, nem elég a saját problémánk, még jó páran ránk nyomják a bélyeget. Kiközösítés, kivételezés, rasszizmus. Hiába hangoztatja mindenki, hogy szabadság, béke, egyenlőség és testvériség, sajnos ez soha nem fog megvalósulni. Pont azért, mert nincs két egyforma ember sem. De senki sem lehet olyan, mint a másik. Sajnos ez a keserű igazság, amit mindenki próbál egy édes mázzal bevonni, amit csak hazugságnak neveznek. De végülis milyen igaz, szép elhinni ezer hazug szót, mint egy fájdalmas igazságot. Ez a mi világunk. Itt kell élnünk. A kérdéseinkre soha nem kaphatunk igazán választ, de megpróbálhatunk úgy élni, hogy az nekünk szép legyen.

"Az én döntésem, az én hibám, az én érzéseim, az én életem az én sorsom. Nem a tiéd, ezért ne akarj megváltoztatni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése