2013. május 4., szombat

Mindent bele!

Nem győzök elégszer bocsánatot kérni, hogy nem tudok írni a blogba. Most is csak egy rövidre lenne időm, ezért összevontam néhányat. Remélem még érdekel titeket amit csinálok, mert csak miattatok írok még mindig. Köszönöm az eddigi több, mint 6000 látogatót, örülök hogy valakit érdekel, amit csinálok. Jó szórakozást.

Erica Spindler - Testreszabott gyilkosságok
Egyik kedvenc könyvem, már többször is kiolvastam. A New York Times sikerszerzőjének, az 55 éves Erica Spindler tollából előkerülő egyik legnagyobb sikerű történet.  Ez egy romantikus krimi, az egyik legjobb, amit valaha olvastam, mindenkinek csak ajánlani tudom. De lássuk is, mi is van a könyv hátoldalán: Miután lakóhelye, a dél-karolinai Whistlestop környékén rövid időn belül több férfi is különféle furcsa balesetekben veszti életét, Melanie May rendőr őrmesternek ijesztő gyanúja támad. Felettesei háta mögött nyomozásba kezd, és arra jut, hogy a férfiak, akik korábban mind kegyetlenül bántalmazták a feleségüket, a lányukat vagy a barátnőjüket, a büntetést viszont sikeresen elkerülték, nem természetes halált haltak, hanem gyilkosság áldozatai lettek. Elméletét senki sem veszi komolyan, amíg igazáról nem sikerül meggyőznie Connor Parksot. Az FBI bűnügyi pszichológusa pontos személyiségrajzot készít a Halál Angyalának elnevezett sorozatgyilkosról, és vállvetve egyre közelebb jutnak hozzá, ám a tettes is mind közelebb kerül Melanie-hoz. Olyan közelre, hogy a végén már semmi sem választja el őket egymástól…


Girls' Generation
A Girls’ Generation, nyugaton Sonyeo Shidae, gyakori rövidítése SNSD vagy SoShi, egy kilenctagú dél-koreai popegyüttes, mely 2007-ben debütált az S.M. Entertainment menedzselésében, és az egyik legnépszerűbb koreai lányegyüttessé nőtte ki magát. A Girls’ Generation 2012-ig kiadott három koreai stúdióalbumot, három koreai mini-albumot, egy japán albumot és több kislemezt. 2009-es slágerük, a Gee tartja a rekordot a KBS Music Bank slágerlistáján, mint a leghosszabb ideig toplistavezető dal, kilenc héten át. Az együttes 2010 végén debütált Japánban a Tell Me Your Wish Genie és a Gee japán változatával. Az együttes vezére Kim Thejon.

"Nevem Anonymous. Én vagyok az internet rejtett ereje. Én vagyok a hang. Én vagyok te. Mint ahogy te én vagyok. Arcom nincs. Nincs is rá szükségem. Nem egyén vagyok, hanem entitás. Egy élő fogalom. Nem vagyok szép. Nem vagyok kedves. Őszinte vagyok. Amit mások a civilizáció hamis álcája mögé rejtenek, azt én eléd tárom. Nincs mit szégyelnem, hiszen én a web gyermeke vagyok. Minden ami a weben van, az én vagyok. És nem minden szép, és kedves. Igyekszem kivetni magamból a szennyet, de mindent eltüntetni lehetetlen. Anonymous nem egy személy! Anonymous nem egy csoport! Anonymous nem egy szervezet! Én vagyok Anonymous! Te vagy Anonymous! Mi vagyunk Anonymous!"

SHINee
SHINee egy dél-koreai fiúegyüttes, amit 2008-ban hozott létre az S.M. Entertainment. Debütálásuk óta számos teljes hosszúságú stúdióalbumot, középlemezt és single lemezt jelentettek meg mind koreai, mind japán nyelven. Még debütálásuk évében saját valóságshowt indítottak. Divatstílusukat SHINee Trend néven ismerik, továbbá jól szinkronizált, kialakított és bonyolult koreográfiáikról nevezetesek. 2011. június 22-én Japánban is debütáltak a Replay című daluk japán nyelvű változatával. 1968 óta az első előadó voltak, akiknek háromszor sikerült a top 3-ba kerülniük három egymást követő kiadással a debütálás óta külföldi előadó kategóriában. A SHINee 2011. december 7-én megjelentette első japán nyelvű stúdióalbumát The First néven.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése